Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Manager Obsługi Klienta
Firma: VECTOR SOLUTIONS sp. z o.o. miejsce pracy: Gdynia
Manager Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Efektywne zarządzanie zespołem obsługi klienta, w tym: wyznaczanie i egzekwowanie realizacji zadań, motywowanie i wspieranie rozwoju kompetencji pracowników
- Udział we wdrażaniu systemów IT wspierających realizację sprzedaży i obsługę klienta (w tym CRM)
- Zapewnienie i utrzymanie wysokich standardów jakościowych i ilościowych w procesie obsługi klienta
- Dążenie do doskonalenia i upraszczania procesów
NASZE WYMAGANIA
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Rozwinięte zdolności przywódcze: motywowanie i wzmacniania pozytywnego nastawienia w zespole
- Myślenie projektowe i efektywne zarządzanie zmianą
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Logistyka lub pokrewne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Mile widziane doświadczenie w budowaniu zespołu od podstaw
TO OFERUJEMY
- Rozwój poprzez ambitne zadania i autonomię działania
- Udział w rozwojowych projektach i możliwość wpływu na przyszły kształt biznesu
- Swobodę w wyborze metod i narzędzi pracy
- Możliwość rozwoju poprzez kreowanie i wdrażanie usprawnień wokół sprawowanej roli
- Pracę w stabilnej, 30-letniej firmie z tradycjami i wartościami kulturowymi
Pozostałe oferty pracy w firmie VECTOR SOLUTIONS sp. z o.o.


Data dodania: 29-06-2021
Wyświetleń: 354
Wyświetleń: 354