kandydatów
Asystent do spraw księgowości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach miejsce pracy: Żukowo
1. Zapoznanie z przepisami bhp i ppoż. obowiązującymi na stanowisku- księgowy. 2. Zapoznanie z zakresem prac na stanowisku- asystent ds. księgowości. 3. Wdrożenie do wykonywania zadań w zakresie wpisywania do rejestru i księgowania dokumentów. 4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. 5. Obsługa klientów biura w zakresie przyjmowania dokumentów. 6. Przygotowanie do sporządzania deklaracji podatkowych i ZUS oraz zeznań podatkowych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : wykształcenie średnie [Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : brak
Miejsce pracy:
Żukowo
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Wyświetleń: 228