kandydatów
Sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach miejsce pracy: Kartuzy
1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP; 2. Kontrola obiegu , ewidencji i wysyłki korespondencji; 3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach; 4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom; 5. Realizowanie czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; 6. Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt; 7. Prowadzenie statystyki danych w Prokuraturze dotyczących Pracy Prokuratury, informacji miesięcznych, kwartalnych i rocznych; 8. Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora; 9. Archiwizacja w okresach przechowywania akt i ksiąg, zapoznanie się z zasadami kwalifikacji na kategorie A i B; 10. Przekazywanie akt A do Archiwum Państwowego, a kat. B na makulaturę (przez zmielenie) zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : brak [Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
Miejsce pracy:
Kartuzy
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Wyświetleń: 234