kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie miejsce pracy: Tczew
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki pracy na stanowisku pracy:
- praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30, z możliwością wystąpienia konieczności pracy w godzinach nadliczbowych, w tym porze nocnej m.in. w przypadku wystąpienia działań ratowniczo – gaśniczych, podczas których pracownik obowiązany jest do zapewnienia zabezpieczania logistycznego na terenie akcji,
- praca administracyjno–biurowa oraz praca w terenie związana z prowadzeniem współpracy z oferentami, kontrahentami w celu realizacji zadań dotyczących zakupów, zleceń wykonania usługi itp.,
- realizowanie przypisanego zakresu czynności wymaga konieczności prowadzenia pojazdów służbowych,
- z uwagi na wykonywanie zadań z zakresu zaopatrzenia, praca może wiązać się z koniecznością podnoszenia, przenoszenia rzeczy o wadze maksymalnej nie przekraczającej dozwolonych norm bhp,
- praca wymaga pełnej gotowości i dyspozycyjności,
- wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się ze stosunkowo częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego.
Zakres zadań
- -prowadzenie spraw związanych z gospodarką umundurowania, odzieżą specjalną i ekwipunkiem osobistym, przygotowaniem zamówień dla dostawców towarów, usług i materiałów, a także odbiorem i opisywaniem faktur w celu zapewnienia kompleksowej obsługi mundurowej funkcjonariuszy,
- -przygotowanie projektów decyzji oraz niezbędnych dokumentów w sprawie przyznawania, naliczania i wypłacania świadczeń pieniężnych dla strażaków i pracowników komendy, realizację spraw socjalno-bytowych strażaków, pracowników cywilnych i emerytów,
- -administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie,
- -zastępowanie osoby zajmującej stanowisko pracy ds. kwatermistrzowsko-technicznych w przypadku jej nieobecności,
- -prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działań komendy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno – biurowym łącznie,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Wyświetleń: 253