kandydatów
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o. miejsce pracy: Chwaszczyno
Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Inicjowanie i wdrażanie ulepszeń w ofercie produktowej i usługowej firmy w segmencie asortymentowym "facility" (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury, itp.),
- Wsparcie zespołów handlowych w aspektach technicznych, jak i argumentacji sprzedażowej usług z grupy "facility", wspieranie pracowników w rozmowach z klientami, udział w procesach reklamacji,
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników oraz przygotowywanie kampanii informacyjnych o wdrażanych produktach / usługach,
- Zbieranie informacji, analiza potrzeb, identyfikowanie możliwości zwiększenia sprzedaży oraz doradztwo techniczne u kluczowych klientów Elis. Odbywanie wizyt u klientów na terenie kraju,
- Aktywny udział w realizacji konkursów i kampanii sprzedażowych,
- Przygotowywanie baz danych do telemarketingu, zarządzanie bazą sales-leadów,
- Koordynowanie stanów magazynowych i asortymentów produktowych w Zakładach Elis, współpraca z dostawcami urządzeń, tekstyliów i serwisu w kraju i za granicą,
- Przygotowywanie prezentacji sprzedażowych, "bazy wiedzy", cenników usług dla przedstawicieli handlowych i klientów,
- Aktualizowanie procedur, certyfikatów i instrukcji dotyczących zasad serwisu usług,
- Regularna współpraca z działem marketingu w celu tworzenia treści i materiałów do strony internetowej, portali Linkedin i Youtube.
- Poszukujemy osoby, która posiada umiejętności związane z wdrażaniem i zarządzaniem produktami oraz przygotowaniem ich do sprzedaży (analiza zapotrzebowania na rynku, tworzenie dokumentacji produktowych, organizowanie kampanii produktowych / sprzedażowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych),
- Kandydat powinien posiadać wiedzę z obszaru marketingu, zarządzania produktami i sprzedaży,
- Preferowane będą osoby, które koordynowały, usprawniały i wprowadzały ulepszenia w ofercie produktowej danej firmy,
- Do przygotowania kalkulacji cenowych i analizy rentowności produktów potrzebna będzie dobra znajomość programu MS Excel (między innymi praktyczna znajomość funkcji: "wyszukaj pionowo", "jeżeli", tabele przestawne, formatowanie warunkowe),
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- Prawo jazdy kat. B., gotowość do wyjazdów służbowych i prowadzenia szkoleń produktowych i spotkań z kluczowymi klientami Elis na terenie kraju.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Prywatną opiekę medyczną za "1 zł", kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Fantastyczną atmosferę w zgranym zespole,
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Pozostałe oferty pracy w firmie Elis Textile Service Sp. z o.o.
Wyświetleń: 278