kandydatów
Zastępca Kierownika Sklepu
Firma: Action Poland Sp. z o.o. miejsce pracy: Kartuzy
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
- współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy
- nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod nieobecność kierownika
- nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów
- aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
- dbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci
- doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)
- umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
- zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
- entuzjazmu i dynamiki w działaniu
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- bezpłatny pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
Pozostałe oferty pracy w firmie Action Poland Sp. z o.o.
Wyświetleń: 259