Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center

Firma: VECTRA S.A. miejsce pracy: Gdynia

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
 
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:

Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Analiza realizacji planów sprzedażowych Call Center oraz wspieranie procesów zarządczych w tym obszarze
  • Współorganizowanie pracy zespołu sprzedaży, w tym ustalenia procedur, instrukcji, rozwój narzędzi informatycznych
  • Nadzór procesów i rutyn obowiązujących w kanale sprzedaży Call Center
  • Analizowanie raportów sprzedaży i utrzymania oraz podejmowanie odpowiednich działań w porozumieniu z Szefem Kanału - na bazie przeprowadzonej analizy
  • Wdrażanie innowacji procesowych i narzędziowych w celu podnoszenia efektywności  w obszarze call center oraz utrzymania klienta
  • Uczestnictwo we wdrażaniu strategii kampanii promocyjnych
Oczekiwania:
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży (szczególnie w sprzedaży przez telefon)
  • Umiejętność planowania i zarządzania budżetami
  • Umiejętność zarządzania ludźmi i motywowania pracowników
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji
  • Dynamizm w działaniu
  • Znajomość obszaru call center
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała + premia kwartalna)
  • Pracę pełną ciekawych wyzwań u lidera usług telekomunikacyjnego w kraju
  • Atrakcyjną ofertę pracowniczą – zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Przestrzeń na tworzenie programów i wdrażania własnych inicjatyw
  • Niezbędne narzędzia pracy.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”


Pozostałe oferty pracy w firmie VECTRA S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-01-2023
Wyświetleń: 230