kandydatów
Sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach miejsce pracy: Kartuzy
1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP; 2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka; 3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach; 4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom; 5. Czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; 6. Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt; 7. Statystyka w Prokuraturze, dane dot. pracy Prokuratury, informacje miesięczne, kwartalne i roczne; 8. Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora; 9. Archiwizacja okresy przechowywania akt i ksiąg , zasady kwalifikacji na kategorie A i B; 10. Przekazywanie akt A do Archiwum Państwowego, a kat. B na makulaturę ( przez zmielenie ) zgodnie z przepisami, po okresie wymaganym na przechowywanie akt dla tej kategorii.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
[Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Miejsce pracy:
Kartuzy
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Wyświetleń: 149