Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Konsultant Centrum Telemarketingu
Firma: VECTRA miejsce pracy: Gdynia
*Zadania*
· Udzielanie informacji o Firmie (placówkach, godzinach pracy i dogodnych formach kontaktu), standardach, usługach i ofercie handlowej.
· Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań klientów dotyczących oferty sprzedaży,
· Telefoniczna sprzedaż usług nowym klientom,
· Telefoniczna dosprzedaż nowych usług oraz upgrade klientów miedzy pakietami
· Aktywne uczestniczenie w kampaniach wizerunkowo-promocyjnych i sprzedażowych Firmy poprzez telefoniczne i elektroniczne informowanie klientów.
· Telefoniczne przeprowadzanie badań rynkowych, badanie efektów kampanii informacyjnych organizowanych przez firmę oraz satysfakcji klienta.
· Sprawne posługiwanie się bazą danych klientów oraz korzystanie z systemu aplikacji Centrum Telemarketingu.
*Wymagania*
· otwartość i swoboda komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
· umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
· zaangażowania w podejmowane działania,
· umiejętność pracy pod presja czasu,
· sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
· mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,
· bardzo dobra organizacja pracy własnej,
· wiedza z zakresu technik telesprzedaży i telefonicznej obsługi klienta mile widziana
· mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
*Oferujemy*
· pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
· ciekawą i miłą atmosferę pracę w młodym, dynamicznym zespole,
· możliwość nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
· narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Aplikuj na poniższy link:
*http://www.vectra.pl/kariera-szczegoly/50/*
Pozostałe oferty pracy w firmie VECTRA
Analityk Biznesowy w Departamencie Sprzedaży i Obsługi Klienta w firmie: VECTRA miejsce pracy: Gdynia
07-12-2010
Data dodania: 07-12-2010
Wyświetleń: 2187
Wyświetleń: 2187